Lek. Kamil Dworak

Moje główne zainteresowania zawodowe obejmują głównie:

• Leczenie zmian zwyrodnieniowych stawu biodrowego, kolanowego i skokowego,
  • Operacje endoprotezoplastyki stawów biodrowych, operacje paluchów koślawych i sztywnych, operacje korekcyjne stawu skokowego, leczenie zespołów kanału nadgarstka i rowka nerwu łokciowego,
  • Urazy i traumatologia sportowa,
  • Tendinopatie, bóle mięśniowo-ścięgniste,
  • Bóle stawowe,
  • Injekcje dostawowe w tym podawanie kwas hialuronowego, osocza bogatopłytkowego (PRP), preparatu Orthokine oraz blokad,
  • Urazy w obrębie miednicy, stawu biodrowego, stawu skokowego i stopy,
  • Zastosowanie aparatu Exogen – w przypadku utrudnionego zrostu kości,
  • Wykorzystanie osocza bogatopłytkowego (PRP) w chorobach stawów i mięśni,
  • Wykorzystanie preparatu Orthokine w chorobach stawów, tendinopatiach,
  • Endoprotezoplastyka stawu biodrowego,
  • Szpotawy paluch,
  • Deformacje stopy,
  • Haluks,
  • Leczenie stopy po urazach i zmianach zwyrodnieniowych,
  • Plastyka ścięgien.
Jestem lekarzem specjalistą Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu. Obecnie pracuję w oddziale IA w Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowej im. Dr Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, gdzie wykonuje zabiegi endoprotezoplastyki stawu biodrowego, zabiegi w obrębie stawu skokowego i stopy oraz zajmuję się urazami kończyny dolnej. Doświadczenie zawodowe zdobywałem również na zagranicznych kursach m.in w Czechach i we Włoszech. Ponadto współpracuję ze szpitalami prywatnymi.Prowadzę aktywną działalność naukową na konferencjach krajowych i zagranicznych.

Lek.
Kamil Dworak