Atlanta Clinic - Historia rodziny lekarskiej

Nasze cele:
06f054-zespol.webp
Stworzenie zespołu lekarskiego wybitnych specjalistów
734c8f-doskonalenie.webp
Ciągłe doskonalenie siebie poprzez uczestnictwo w najnowszych kursach oraz szkoleniach w kraju i za granicą
Historia Atlanta Clinic
to historia rodziny

Zarówno rodzina Skopiczenko jak rodzina Jasińskich posiada już trzypokoleniową tradycję medyczną.

dd0f1c-rodzina-lekarzy.webp

Ojciec doktora
Dymitra Skopiczenko

...profesor Mikołaj Skopiczenko był lekarzem akademickim w Kijowskim Uniwersytecie Medycznym pełniąc urząd dziekana.

Wykształcił swoich dwóch synów jako lekarzy: Dymitra w dziedzinie ortopedii oraz Vadima w dziedzinie pulmonologii.

Córka lekarzy Ludmiły oraz Dymitra
dr n. med. Tatiana Jasińska

...jest specjalistą dermatologii, wenerologii oraz medycyny estetycznej. W 2011 roku założyła Esti Clinic w Bytomiu. Placówkę medyczną specjalizującą się w tych dziedzinach.
Od tamtego czasu zbudowała grono zadowolonych pacjentów i swoją renomę.

Od samego początku współtworzy Atlanta Clinic, budując jej niepowtarzalną atmosferę i czyniąc ją pierwszym wyborem dla wszystkich pragnących zadbać o swój wygląd.

Ojciec doktora
Andrzeja Jasińskiego

...doktor Jerzy Jasiński – żołnierz Armii Krajowej, odznaczony min. Złotym Krzyżem Zasługi, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Współtworzył Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowo-ortopedycznej w Piekarach Śląskich. Przez wiele lat pełnił funkcję ordynatora oddziału chirurgii ręki.

Wykształcił jako lekarzy córkę Ewę specjalizująca się w okulistyce oraz syna Andrzeja ortopedę traumatologa.

ATLANTA CLINIC zgromadziła wybitnych specjalistów których łączy tradycja w poświęceniu służbie zdrowia.

Nasze założenia:

• Wielospecjalistyczna pomoc medyczna oparta na nowoczesnych metodach leczenia,
  • Leczenie z użyciem bezpiecznych metod z zakresu medycyny regeneracyjnej,
  • Zastosowanie małoinwazyjnych technik operacyjnych podczas pracy chirurgicznej w dziedzinie ortopedii i traumatologii,
  • Sprawowanie opieki medycznej nad sportowcami,
  • Przedłużenie żywotności stawów u pacjentów z chorobą zwyrodnieniową,
  • Poprawa jakości życia pacjentów z chorobami przewlekłymi,
  • Leczenie bezpiecznymi preparatami opartymi na naturalnych składnikach,
  • Kompleksowe połączenie ortopedii i rehabilitacji celem zagwarantowania szybkiego powrotu do sprawności naszym pacjentom,
  • Zastosowanie najnowszych metod leczenia w medycynie przeciwstarzeniowej w pacjentów w każdym wieku,
  • Interdyscyplinarne podejście do pacjenta z chorobami skóry.

W Atlanta Clinic dla Twojego zdrowia pracują najlepsi specjaliści z zakresu ortopedii, medycyny estetycznej, dermatologii i wielu innych dziedzin. Poznaj ich...