Lek. Filip Osiński

Urolog

Pracuję na Oddziale Urologii w Kędzierzynie-Koźlu. Pełnoprofilowym oddziale zajmującym się leczeniem chorób dróg moczowych oraz schorzeń układu płciowego męskiego.

W swojej pracy zawodowej zajmuję się szybką diagnostyką onkologiczną oraz leczeniem nowotworów układu moczowego oraz płciowego (stanowiących 1/3 wszystkich nowotworów rozpoznawanych w Polsce) w tym raka prostaty najczęściej występującego nowotworu u mężczyzn.

Specjalizuje się w leczeniu kamicy dróg moczowych(

• kamicy nerek,

• moczowodu,

• pęcherza moczowego)

wykorzystując metody endoskopowe takie jak

• URS,

• RIRS,

• PCNL,

diagnostyce oraz leczeniu zaburzeń oddawania moczu m.in. spowodowanych łagodnym rozrostem prostaty, chorób zapalnych dróg moczowych oraz narządów płciowych męskich. W celach diagnostycznych wykorzystuje biegłe umiejętności w zakresie USG układu moczowego oraz narządów worka mosznowego.

Stale rozwijam swoje umiejętności biorąc udział w lokalnych oraz międzynarodowych sympozjach i kursach ze szczególnym zainteresowaniem w zakresie metod leczenia endoskopowego oraz chirurgii laparoskopowej.

W trakcie wizyty w gabinecie zawsze dbam o miłą i nieskrępowaną atmosferę oraz odpowiedni czas żeby poznać w pełni chorego dolegliwości oraz oczekiwania względem leczenia.

Leczone choroby:

• Choroby nowotworowe dróg moczowych w tym: nerek, pęcherza moczowego, prostaty.
• Kolka nerkowa i kamica dróg moczowych.
• Nowotwory jąder
• Diagnostyka i leczenie wodonercza.
• Choroby zapalne i infekcje układu moczowego m.in. zapalenia nerek, pęcherza moczowego, prostaty.
• Zapalenie jąder, wodniak jądra, żylaki powrózka nasiennego.
• Zaburzenia i trudności w oddawaniu moczu, rozrost gruczołu krokowego, zwężenia cewki moczowej, parcia naglące, częste oddawanie moczu, nietrzymanie moczu.
• Zaburzenia wzwodu, impotencja, niepłodność męska.
• Stulejka.