Dr n. med. Andrzej Jasiński

Specjalizacja II stopnia z medycyny sportowej.

1996

Obrona pracy doktorskiej i uzyskanie stopnia doktora nauk medycznych.

1989

Specjalizacja II stopnia z  ortopedii i traumatologii.

1984

Specjalizacja I stopnia z ortopedii i traumatologii.

1975-1981

Wydział Lekarski Śląskiej Akademii Medycznej w Zabrzu

Miejsce pracy:

Od wielu lat Ordynator i lekarz kierujący oddziałem Chirurgii Ręki w Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w Piekarach Śląskich.

Członkostwo towarzystw naukowych:

• Polskie Towarzystwo Ortopedyczne i Traumatologiczne
  • Sekcja Chirurgii Ręki Polskiego Towarzystwa Ortopedycznego i Traumatologicznego
  • Polskie Towarzystwo Chirurgii Ręki / Polskie Towarzystwo Ozonoterapii / Polskie Towarzystwo Osteoartropatii
  • Sekcja Artroskopii i Chirurgii Kolana Polskiego Towarzystwa Ortopedii i Traumatologii
  • Polskie Towarzystwo Medycyny Sportowej
  • Sekcja Traumatologii Sportowej Polskiego Towarzystwa Ortopedii i Traumatologii
  • Prezes Fundacji Paraplegii im. Janusza Daaba w Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w Piekarach Śląskich.

Dr n. med.
Andrzej Jasiński