Historia rodziny lekarskiej

Zarówno rodzina Skopiczenko jak rodzina Jasińskich posiada już trzypokoleniową tradycję medyczną.

Ojciec doktora Dymitra Skopiczenko:
profesor Mikołaj Skopiczenko był lekarzem akademickim w Kijowskim Uniwersytecie Medycznym pełniąc urząd dziekana. Jako wybitny specjalista w dziedzinie chorób wewnętrznych pełnił stanowisko osobistego lekarza ówczesnego prezydenta Ukrainy. Wykształcił swoich dwóch synów jako lekarzy: Dymitra w dziedzinie ortopedii oraz Vadima w dziedzinie pulmonologii.

Córka lekarzy Ludmiły oraz Dymitra:
dr n. med. Tatiana Jasińska jest specjalistą dermatologii, wenerologii oraz medycyny estetycznej.

Ojciec doktora Andrzeja Jasińskiego:
doktor Jerzy Jasiński – żołnierz Armii Krajowej, odznaczony min. Złotym Krzyżem Zasługi, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Współtworzył Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowo-ortopedycznej w Piekarach Śląskich. Przez wiele lat pełnił funkcję ordynatora oddziału chirurgii ręki.
Wykształcił jako lekarzy córkę Ewę specjalizująca się w okulistyce oraz syna Andrzeja ortopedę traumatologa.

Syn doktora Andrzeja Jasińskiego:
lek. med. Krzysztof Jasiński kontynuuje rodzinną tradycję ortopedyczną.

Te dwie rodziny połączyło małżeństwo dwojga młodych lekarzy Tatiany i Krzysztofa Jasińskich.

Klinika ATLANTA zgromadziła wybitnych specjalistów których łączy tradycja w poświęceniu służbie zdrowia.

Założenia kliniki:

• Wielospecjalistyczna pomoc medyczna oparta na nowoczesnych metodach leczenia,
  • Leczenie z użyciem bezpiecznych metod z zakresu medycyny regeneracyjnej,
  • Zastosowanie małoinwazyjnych technik operacyjnych podczas pracy chirurgicznej w dziedzinie ortopedii i traumatologii,
  • Sprawowanie opieki medycznej nad sportowcami,
  • Przedłużenie żywotności stawów u pacjentów z chorobą zwyrodnieniową,
  • Poprawa jakości życia pacjentów z chorobami przewlekłymi,
  • Leczenie bezpiecznymi preparatami opartymi na naturalnych składnikach,
  • Kompleksowe połączenie ortopedii i rehabilitacji celem zagwarantowania szybkiego powrotu do sprawności naszym pacjentom,
  • Zastosowanie najnowszych metod leczenia w medycynie przeciwstarzeniowej w pacjentów w każdym wieku,
  • Interdyscyplinarne podejście do pacjenta z chorobami skóry.

Nasze cele:

• Stworzenie zespołu lekarskiego wybitnych specjalistów,
  • Ciągłe doskonalenie siebie poprzez uczestnictwo w najnowszych kursach oraz szkoleniach w kraju i za granicą.