Kriolezja

Chirurgia kręgosłupa
i neurochirurgia

W Atlanta Clinic stosujemy małoinwazyjne metody leczenia takie jak:

1. KRIOLEZJA - która jest skierowana na leczenie bólowych dolegliwości kręgosłupa, przy zwyrodnieniach stawów i zmian dyskopatycznych. Polega na działaniu niską temperaturą na nerw.
  2. TERMOLEZJA - która podobnie jak KRIOLEZJA, jest skierowana na leczenie bólów kręgosłupa, zwyrodnieniach stawów i dyskopatii. Polega na działaniu prądem częstotliwości radiowej, na struktury nerwowe stawów międzykręgowych i kręgosłupa. Skutecznie działa przeciwbólowo.
  3. MIKRODISCEKTOMIA - usunięcie jądra miażdżystego i sklerotyzacja dysku elektrodą oraz usunięcie części dysku międzykręgowego, który wywiera nacisk na nerwy i powoduje ból.
  4. WERTEBROPLASTYKA - podawanie cementu do trzonu kręgu po złamaniach kompresyjnych i patologicznych kręgosłupa związanych z osteoporozą oraz zmianami nowotworowymi kręgosłupa.
  5. Blokady nadwardówkowe i dootworowe - wprowadzając leki sterydowe do przestrzeni nadwardówkowej, działamy przeciwzapalnie i likwidujemy objawy bólowe.
  6. W Atlanta Clinic wykonujemy zabiegi endoskopowe, przy stenozach kanału rdzeniowego dostępem tylnym i przy dyskopatiach dostępem bocznym - Max More.

Nasi konsultanci z przyjemnością rozwieją wszystkie Państwa wątpliwości i obawy, jednocześnie skierują do odpowiedniego specjalisty.